Introducere

În timpul colaborării cu KOPOS KOLÍN, as, ICO 61672971, cu sediul la Kolín IV, Havlíčkova 432, PC 28094, societate înregistrată în Registrul de societăți administrată de Tribunalul Municipal din Praga și depusă în Secțiunea B, Dosar 3689 ("Compania") , ne încredințezi datele tale personale. Facem tot posibilul pentru a a vă păstra încrederea. Dorim să vă explicăm modul în care vă gestionăm datele personale.

Prezenta directivă se aplică tuturor clienților, furnizorilor și clienților Companiei, precum și oricăror alte subiecte la care Societatea se conectează sau la care Societatea trimite orice altă informație în alt mod (dacă nu se specifică altfel mai jos). Acestea includ toate subiectele care utilizează serviciile companiei sau furnizează companiei servicii, sub-livrări sau alte relații contractuale cu Compania.

Administrator de date personale

Compania este administratorul de date cu caracter personal. Dacă doriți să ne contactați sau să cereți ceva legat de prelucrarea datelor personale, vă rugăm să folosiți următoarele informații de contact:

E-mail: GDPR@kopos.cz
Adresă mail: Havlíčkova 432, 280 94 Kolín

Ce fel de date colectăm

Compania colectează următoarele categorii de date personale:

  1. Datele pe care le oferiți

    informația furnizată în aceste ocazii:

  • când o relație contractuală este încheiată cu noi;
  • datele pe care ni le furnizați pentru completarea unei comenzi;
  • atunci când contactați Compania și rețineți sau oferiți livrările de servicii sau bunuri.
  1. Informații din alte surse

    Acest tip de surse include:

  • surse accesibile publicului, inclusiv registrele publice și rețeaua Internet, atâta timp cât avem nevoie neapărat de aceste date, de ex. emiteți un document contabil sau atâta timp cât vă publicați datele de contact ale afacerii dvs. pe Internet și dorim să vă oferim o cooperare;
  • informațiile pe care le-am primit de la terțe persoane, cum ar fi angajatorii sau colaboratorii sau partenerii de afaceri, trebuie neapărat să efectuăm comenzi.

Compania poate combina informațiile colectate din aceste surse cu alte informații disponibile.

Cum folosim datele dvs. personale

Compania utilizează datele colectate în următoarele scopuri:

  1. Protecția și drepturiloe de proprietate al terților
    Suntem interesați să protejăm proprietatea și drepturile companiei și ale persoanelor terțe. Din acest motiv, terenurile și sediul Companiei sunt asigurate cu un sistem de supraveghere a camerelor.

    Dacă veniți să ne vizitați, veți fi identificați din același motiv.

    Utilizăm datele dvs. personale exclusiv pentru motivul menționat mai sus și nu o procesăm în niciun alt mod.

  2. Încheierea, modificarea și închiderea contractelor
    Folosim datele pentru pregătirea documentelor contractuale și modificarea sau încheierea contractelor.

    Din acest motiv, avem nevoie neapărat de datele dvs. personale pentru a respecta cerințele legale privind închiderea, modificarea și încheierea contractelor.

  3. Adresați-vă pentru cooperare
    Ne folosim de date pentri furnizări date pentru servicii și solicitare de produse de la diverși furnizori atâta timp cât datele dvs. personale sunt publicate pe Internet sau atâta timp cât ne furnizați în mod voluntar datele dvs., de ex. la targuri, intalniri sau ocazii similare. Noi credem că nu interferăm cu confidențialitatea dvs. făcând asta. Cu toate acestea, dacă vă simțiți totuși persecutați, anunțați-ne cât mai curând posibil. Puteți folosi adresa de e-mail GDPR@kopos.cz pentru aceasta.
     
  4. Funcționare în afaceri
    Folosim datele pentru completarea și înregistrarea completă a comenzilor și serviciilor, pentru comunicarea cu clienții, furnizorii și cumpărătorii.

    Din acest motiv, avem nevoie neapărat de datele dvs. personale pentru a completa comenzile sau serviciile, precum și pentru a respecta toate reglementările legale valabile.
     
  5. Păstrarea evidențelor contabile
    Utilizăm datele pentru emiterea facturilor și păstrarea evidențelor contabile .

    Din acest motiv, avem nevoie în mod necesar de datele dvs. personale pentru a respecta cerințele legale pentru păstrarea evidențelor contabile.
     
  6. Marketing
    Folosim în continuare datele dvs. în scopul transmiterii comunicărilor de afaceri atâta timp cât ne-ați furnizat consimțământul dumneavoastră voluntar că sunteți interesat de informații și de știri din partea Companiei. Cu toate acestea, dacă vă simțiți totuși persecutați, anunțați-ne cât mai curând posibil. Puteți folosi adresa de e-mail GDPR@kopos.cz pentru asta.

    Dacă participați la un eveniment al Companiei, putem face înregistrări fotografice sau video din eveniment și vom publica aceste înregistrări pe site-urile noastre, în rețelele sociale ale Companiei sau în alte materiale de marketing. Aceste înregistrări nu sunt luate cu intenția de a procesa datele dvs. personale; cu toate acestea, dacă vă simțiți neconfortabil, anunțați-ne cât mai curând posibil și vom elimina înregistrările dacă este posibil.
     
  7. Recrutarea de noi angajați
    Dacă ne trimiteți curriculum vitae, vom folosi datele dvs. pentru a completa o nouă poziție de muncă.

    Vom continua să procesăm datele dvs. personale în timpul întregului proces de selecție, cu excepția cazului în care ne oferiți consimțământul dvs. care ne permite să vă salvăm datele pentru o perioadă suplimentară de doi ani pentru cazul în care o nouă poziție de angajare va fi deschisă în viitor.
     
  8. Procedura judiciară și apărarea cererilor legale
    Putem folosi datele colectate pentru investigarea sau soluționarea litigiilor sau a revendicărilor legale legate de cooperarea în afaceri cu Compania sau în alte cazuri permise de legile in vigoare.

Comunicarea și împărtășirea datelor

Compania poate împărtăși datele colectate:

  1. Cu partenerii noștri de afaceri
    Compania poate furniza informații colaboratorilor săi, furnizorilor, consultanților, furnizorilor de software sau partenerilor săi de afaceri, atâta timp cât furnizează companiei servicii care constau în prelucrarea datelor cu caracter personal pe care Compania nu le poate furniza. În nici un caz nu vă furnizăm datele dvs. personale, fie cu titlu oneros, fie fără acesta, unor terțe persoane care nu au nevoie de datele dvs. pentru nimic.

    Dorim să vă asigurați că toți partenerii contractuali ai Companiei sunt obligați să respecte discreția și să respecte reglementările legale în vigoare în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
     
  2. Din motive legale sau rezolvarea disputelor
    Compania poate să-ți împărtășească datele atâta timp cât legea, regulamentele, contractele de funcționare, procesele legale sau organele guvernamentale sunt obligatorii:
  • cu organele de poliție și instanțele judecătorești, autoritățile guvernamentale sau alte părți terțe, atât timp cât este necesar pentru întărirea cererilor noastre juridice, pentru protejarea drepturilor sau proprietății societății sau a unor terțe persoane;
  • cu alte părți în legătură cu eventuala fuziune a Societății, vânzarea, consolidarea sau restructurarea activelor, finanțarea sau transferarea Companiei sau a părții sale în proprietatea unei alte societăți.
  1. Cu acordul dumneavoastră
    Compania poate, de asemenea, să vă împărtășească datele în alte moduri atâta timp cât vă notifică cu privire la distribuire și veți fi de acord cu aceasta.

Din motivele necesare, vă putem furniza datele în afara țărilor UE, în special în cazul în care Compania își începe activitatea în străinătate. Dorim să vă asigurăm că într-un astfel de caz vom respecta întotdeauna reglementări legale valabile privind transferurile de date cu caracter personal în străinătate.

Drepturile dvs. în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal

În legătură cu prelucrarea datelor dvs. personale, vă puteți exercita drepturile prezentate mai jos. Pentru a vă exercita cererea, utilizați adresa de e-mail a Companiei menționată aici. Din motive de claritate, utilizați acest formular.

  1. Salvarea și ștergerea datelor
    Vom păstra datele dvs. personale pe întreaga durată a relației dvs. contractuale cu Compania și ca standard, pentru mai mult de zece (10) ani de la încetarea acesteia, cu excepția cazului în care sunt stipulate alte cerințe legale de arhivare. Compania va șterge sau va face datele anonime imediat după ce ați cerut (cu excepția cazurilor enumerate mai jos).

    Atata timp cat este permis de lege, Compania poate pastra anumite date chiar si dupa ce perioada de stocare sa incheiat in urmatoarele cazuri:
  • dacă Compania este în proces de a rezolva o problemă cu dvs., de ex. o dispută încă nerezolvată sau o reclamație legală.
  • dacă legea cere acest lucru de la noi sau atunci când aceste date sunt stocate de noi într-o formă agregată sau anonimă.
  • dacă avem nevoie de astfel de date pentru scopuri legitime de afaceri.
  1. Accesarea datelor
    Ne puteți contacta în orice moment fără nicio taxă și ne puteți solicita informații dacă ne procesăm datele dvs. personale și dacă ne cerem informații detaliate despre această procesare.
     
  2. Schimbarea datelor sau eroare în date
    Atâta timp cât orice schimbare a datelor dvs. personale are loc în timpul relației contractuale cu Compania, de ex. schimbarea numelui, modificarea adresei rezidențiale sau a adresei dvs. de e-mail sau a unei modificări a adresei dvs. de e-mail sau a numărului dvs. de telefon sau puteți afla că vă procesăm datele dvs., care sunt depășite sau eronate, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil
     
  3. Restricții de procesare
    Dacă simțiți că:
  • vă procesăm datele dvs. incorecte,
  • prelucrarea datelor dvs. este ilegală și doriți ca toate datele să fie șterse,
  • nu mai avem nevoie de datele dvs. pentru scopurile menționate mai sus, dar doriți să le utilizați pentru apărarea reclamațiilor dvs. legale, de ex. în cadrul unei proceduri judiciare,
  • sunteți deja deranjați de mesajele noastre, deși am presupus că vă veți interesa,

    ne puteți cere să restricționați procesarea, limitând-o doar pentru anumite date sau pentru anumite scopuri de prelucrare.
  1. Obiecții împotriva procesării
    Atâta timp cât Compania procesează date cu caracter personal în virtutea intereselor justificate ale administratorului, puteți ridica obiecții împotriva unei astfel de procesări.
     
  2. Consimtamânt de prelucrare a datelor personale care reamintește
    Atâta timp cât prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe consimțământul dvs., îl puteți reține în orice moment în scris (inclusiv prin e-mail).
     
  3. Transferabilitatea datelor personale
    Ne puteți contacta în orice moment cu solicitarea de a vă transfera datele, la dispoziția noastră, unei terțe persoane conform specificațiilor dvs.
     
  4. Plângeri către Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal
    Dacă considerați că ne ocupăm de datele dvs. contrar legii, puteți oricând să adresați o plângere Biroului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal

 

Data emiterii: 25.5.2018
Revizuire: 3.7.2018
Valabil din: 10.7.2018